Pengalaman kena tagged ngan abg faizul


Hahaha....tekejut jugak bila kena Tagged ni. Mula2 ada gak fikir, apa dia menatang Tagged ni? Tapi, bila2 tgk kat entry2 blog abg Faizul, paham jugek akhirnya.. Hak2...Makaseh bang Faizul sebab tagged saya dgn ayat Gadis Borneo yg cantik...akakaka..kembang seinci idung ni. Ok, mari kita lihat perjalanan pengalaman pertama aku di-Tagged neh...



1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda..
Bang faizul, kite dah copy dah..shomey gak kartun tu naik vespa..ngee

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda..
Award ni telah dianugerahkan kpd diriku oleh senior TESL ku yang bernama abg Faizul. Beliau terlebih dahulu ku kenali semasa Haluansiswa..Hehehe...

3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih
penerima award seterusnya..

alahai 10 fakta/hobi? banyak nyer bang faizul...xpe, demi senior tersayang, ini dia 10 fakta tersebut...hehe

i) Aku amat suka menyanyi..kalau x caya tanya roomate a.k.a best fren kesayangan ku, cik
rina hazwany..ngahaha

ii) amat suka mengenali budaya kaum dan negeri lain..sy minat dikir barat, suka nyanyi lagu2
melayu asli...huhu

iii) mempunyai gelak yg amat kuat..malu siot

iv) amat menghormati senior2 saya di kolej, terutamanya bekas PM haluansiswa
2007/2008...sayang korunk..

v) Saya amat ingin berkhidmat sbg ahli diplomat suatu hari nanti. Afrika pula destinasi
impian..saya ingin menolong saudara2 kita di sana.

vi) Amat menggemari warna Ungu a.k.a Purple.

vii) Amat meminati Syamsul Yusof, Jehan Miskin dan Fahrin Ahmad..Kuang3..Bang Faizul,
doakan spy Rheitta jumpa diorang cepat2 ek..

viii) Sekarang, sy bergelar undergrad TESL di UM..sy junior bang faizul...ekekeke

viv) Saya paling sayang ibu saya..

x) Last skali, sesi2009/2010, sy nak join SUKMUM dan FESENI..hehe

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama
mereka di blog anda..

Hmm...tp kan, follower blog kite x byk lagi..huhu..xpela, ni dia senarai pemenang
anugerah...ahakz

a) Azizul Hasri..member yg dikenali melalui facebook..
b) Rita Lenguan Jang...senior Borneo dan sefakulti..hahaha
c) Albario Valentina....junior Borneo dr fak sains...junior, tp tua dr sy tau...jgn marah ady.



Begitulah alkisahnya saya dan proses menjawab soalan2 Tagged dr abg faizul...wahahaha..
4 Responses
  1. nt fair...aku tak pernah kena tag pun!!!


  2. abangfaizul Says:

    ooo... u nak kene ke??? siap la u... tunggu pas exam...


  3. hai... followlah kat blog saya.. saya pun kena tag jugakk heee

    saifollizam.blogspot.com


  4. haa... kalau minat dikir barat marilah singgah kat blog saya..