BALIK KAMPUNG!!!!!

Alamak, bila check blog abg faizul, nampaknya dia dah tag aku lagi...hehehe..sori bang, x sempat nak buat dlm masa minggu ni, biasa la exam week kan. kih2...tapi, sy janji akan lunaskan tanggungjawab di-tag bila kat kpg k. lagipun, sy xda gambo time kecik dlm btk dgital lg...hik2...

aku skarang tgh mengira minit2 yang berlalu sblm meninggalkan kota metropolitan KL ini..terlalu byk peristiwa dan pengalaman yg telah aku timba sepanjang tahun ke-2 aku di UM ni..manis, masin, masam, pahit..semua ada.pengalaman mcm nilah yg membuatkan kita dewasa, kan3? aku plak memang rasa beban 1 tan dah teralih dr bahu aku sebab semua benda yg menyebabkan aku 'terikat' kat kolej sepanjang sesi ni dah pun berakhir..x lain x bukan..projek catur aku...huhu..projek ni boleh dikira berjaya la jugak...berbaloi penat lelah aku dan ajk2 aku yg byk membantu..

sepanjang sem ni juga aku langsung x pegang buku atau yg sewaktu dgnnya...terlalu sibuk mencapap aktvt kolej, sehinggakan perangai ni terbawa2 ke exam sem ni..serius, ak memang x ulangkajji langsung, kalau pointer aku turun sem ni, aku tawakal je la...huhu

k lah, aku nak tido sat..pasni nak bangun mandi n siap2 sebelum pg kl sentral n trus ke lcct...KUCHING, NANTIKAN KEPULANGANKU!!
0 Responses