Tak dapat tido...

Hmmm...skarang dah kul 5.53 pagi tp mata aku still x ngantuk g..camana ni? kul 9am nak kena pg bilik kak Rita plak dah...huhu..ni la akibatnya terlebih tido..petang tadi nasib baik aku terjaga nak pg kelas..kalu x, kena bar la aku jawabnya...aku skarang tengah busy menghitung hari nak balik kampung...huhuh...ada lebih kurang 3 minggu je lagi sebelum nak balik kampung..

Lagi 3 minggu ni juga merupakan minggu terakhir aku sebagai pelajar 2nd year TESL kat UM ni...tihihi...x sangka, dah nak masuk 3rd year dah..kawan2 aku yg program 3 tahun plak akan jadi budak2 final year..best giler..tp, aku paling x sabar nak tunggu pg buat teaching practical...macam mana la gamaknya student aku nanti yek? adakah sesengal tapi sopan mcm aku? Ngahahahaha..

Sem ni, aku ada 4 paper je for finals...tp subjek2 yg mmg haru gak ar nak study..aku pun x tau sama ada pointer aku boleh naik lagi...sem lepas adalah peningkatan sikit..hehe..tp, kalu sem ni pointer aku x naik pun, aku trima je..lagipun, sem ni aku dan kawan2 teramatlah sibuk dan mencapap dengan plbgi projek yg ada di kolej 9 neh..Aku dgn projek catur aku..tp, skarang memang aku lega giler2 sebab post-mortem pun dah abis..tinggal nak buat laporan je..skarang, aku kena buat laporan untuk kelab kebudayaan dan kebajikan borneo la plak..haii...x hbs2 keja aku sem ni..assignmnt drama pun x buat g padahal minggu depan dah nak hantar..

panjang dah aku mengomel kat cni..better main facebook jap..hehe
2 Responses
  1. what's hakuna matata? wow, u had to fork out rm2k for the chess club??? you sacrificed a lot!!! congratz...i heard you got an A for profi!!! omg, 2 As dy...one for PUB, one for profi. way to go!!!


  2. Rayta87 Says:

    Hakuna Matata means 'No Worries' in swahili..hehehe...aiyo, A is only for listening n speaking ma, not including the reading n writing yet...ngahaha...i wish to get higher pointer dis sem...